برآوردهای مسکن مهر درست نبود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






وزیر کشور در مراسم بهره برداری از 4 هزار واحد مسکن مهر در قم، برخی برآوردهای مسکن مهر را نادرست عنوان کرد.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه سفر یک روزه خود به قم با حضور در منطقه پردیسان از 4 هزار واحد مسکن مهر افتتاح رسمی کرد. در این دیدار که مسئولان استان نیز حضور داشتند، کلید تعدادی از واحدهای مسکونی به صورت نمادین به صاحبان آنها داده شد.

این 4 هزار واحد مسکونی مهر در قالب تعهدات استان قم به ساخت 40 هزار واحد مسکونی بوده که تاکنون 34 هزار واحد ساخته شده و قرار است 4 هزار واحد دیگر تا پایان امسال و 2 هزار واحد در سه ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رحمانی فضلی در حاشیه بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی با اشاره به مشکلاتی که در زمینه تامین زیرساختهای مسکن در کشور وجود دارد از عزم دولت برای حل این مشکلات خبر داد.

وزیر کشور تاکید کرد: توجه به مسکن همچنان مدنظر دولت است و دولت طرح‌ها و برنامه‌هایی در خصوص مسکن طراحی و اجرا خواهد کرد و وظیفه دولت حمایت از بخش مسکن است.

وی با بیان اینکه برخی برآوردهای انجام شده در زمینه مسکن مهر درست نبوده است اظهار کرد: حجم انبوه و عظیمی از واحدهای مسکونی ساخته شده و قیمت‌ها نیز تفاوت پیدا کرده اما بعضی برآوردها درست نبوده است. وزارت مسکن هم در تلاش است با پیگیری‌های مستمر، مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند

منبع : شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');